Rugă pentru naţiune

Există oare în Galaad 
Vreun leac de vindecare?
Căci neamul meu este bolnav, 
Şi rana lui e mare. 

 Se cere leac vindecător, 
Se cere o minune 
Să vindece al meu popor, 
Româna naţiune. 

 Există-un doctor priceput 
Să-i oblojească rana?
Că-l doare-aşa cum n-a durut, 
Şi-l chinuie Satana. 

 Prin ciuma roşie trecuţi 
În noua libertate, 
Ucidem pruncii nenăscuţi,
Mânaţi de voluptate. 

 Incesturi, crime, sodomiţi, 
Abundă prin ziare. 
Suntem o casă de smintiţi,
În plină destrămare. 

 În ţara cu guvern corupt, 
Parlamentari, miniştri, 
Ca din pământ au apărut 
Miliardari siniştri. 

 Ne vrem o ţară de creştini 
Şi-o afirmăm din gură, 
Dar de Hristos suntem străini, 
La fel şi de Scriptură.

 În blocuri triste, cenuşii, 
Bătrânii mor de foame,
 Uitaţi de stat şi de copii. 
O, fie-Ţi milă, Doamne! 

 Te rog pentru poporul meu, 
Pentru al Tău sfânt Nume, 
Căci rana lui miroase greu 
În ţară şi în lume.

 Ascultă-ne din cerul Tău, 
Tămăduieşte ţara! 
Ne mântuieşte de cel rău, 
La fel ca la Gadara!

 Ridică, Doamne,-acest blestem!
 Redă-ne bucuria!
 Ne-ascultă ruga, fă un semn, 
TREZEŞTE ROMÂNIA! 

Petru Dugulescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Printre lucrurile mele cele mai de preţ pe care le posed sunt şi câteva cuvinte pe care nu le-am spus niciodată." (Card Orson Rega)